loading...
موزیک و ویدیو و عکس های ایرانی
سروش بازدید : 15 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ایران

من در اینجا نه می خواهم از جمهوری اسلامی دفاع کنم نه از مردم کشور جمهوری اسلامی ایران

بلکه می خوام حرف دل خودم رو بگم بگم که آیا مردم ایران در آرامش زندگی می کنند یا نه در فقر زندگی می کنند یا همه دارای ماشین شیک و خونه و زندگی خوب وعالی هستند من در اینجا فقط می خواهم با واقعیت و شهامت حرف بزنم.

از هر چی بگذریم نمی تونم از این که مردم ما خیلی هاشون با حقوق ماهی 300یا400هزار تومان زندگی می کنند حتی از این هم کمتر  بگذرم من این حرف رو می گم که کشور ما یکی از بهترین کشورهای دنیاست ولی من قبول نمی کنم که مردم ما  با شکم گرسنه بخوابند البته شاید این مردم خیلی کم باشند ولی من حتی نمی خواهم 1% هم وجود داشته باشد درسته در همه ی کشورها وجو دارد اما ولی کشور ما  هم از نظر اقتصادی دارای منابع غنی است هم از نظر معنوی فکر کنم تنها کشور شیعه مذهب است و همگی پیرو اهل بیت پیامبر  هستیم نباید در کشور ما  چنین کسانی وجود داشته باشد زیرا در دین ما هم سفارش فراوان شده به کمک به فقیران درسته من 14سال دارم وپدر و مادرم هر دو کارمند هستند و فکر کنم حداقل در طبقه ی متوسط جامعه قرار بگیریم ولی چون من مسلمان هستم قبول نمی کنم کسی شبها گرسنه بخوابد قبول نمی کنم کسی وقتی فرزندش از او درخواستی می کند به خاطر ناتوانی مالی با فرزندش با عصبانیت رفتار کند واو را تنبیه کند فرزند فکر می کند پدر نمی خواهد برای او چیزی بخرد ام نمی داند که پدر او توانای تحمیل هزینه های کوچک هم ندارد. من خودم زمانی در این وضعیت قرار داشته ام و وقتی می بینم بچه ای در بازار  به دلیل این که پدر ومادرشان چیزی را برایشان نخریده است گریه می کنند البته من مطمن هستم پدر ومادر اول به فکر این هستند که نیاز های اصلی فرزندانشان را بر طرف کنند

من در آخر فقط یک چیز را برایتان تعریف میکنم :بارها بارها بوده وقتی به خانه ی اقوام رفته ام یا برگشته ام دو تا خانم که فکر می کنم پدروهمسر شون از دنیا رفته شبها دور میدان در سوچی در دمای-10بجوابند من 14سال دارم ولی نمی توانم این ها رو تحمل کنم من حالا از جناب محترم ریاست جمهوری و رهبر عظیم الشان جمهوری اسلامی در خواست کنم به جای دادن 45000تومان ماهیانه به مردم وبالا بردن قیمت اجناس تعداد خانواده ی فقیری را با تحقیق شناسایی می کردند نه فقیر نما ها بلکه افراد واقعا فقیر وسپس ماهانه با دادن ماهیانه ای به آن ها آن ها را به قشر بین فقیر ومتوسط جامعه برسانند بعد من از یک چیز خیلی بدم می آید واین این است که مسولان فکر می کنند تنها کسانی که سرپرست ندارند باید از کمیته ی امداد امام خمینی ماهیانه ای در یافت کنند ولی افرادی هستند حتی اگر کمیته ای امدام امام خمینی به انان ماهیانه ای بدهد بلکه باز هم حقوق خانواده ی ان ها  خیلی کمتر از خانواده های بی سرپرست شود اما ما به بی سرپرست ها ماهیانه می دهیم ولی به به فقیر ها خیر.

از شما متشکرم که این موضوع را تا آخر مطلعه کردید

منتظر موضوعات دیگر ما باشید

رهبر ماست سید علی

حکم اوست حکم علی

علی نگهدارتون  باشد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رو می خوایم اهنگ هایی که جالب وزیبا هستند وهمین طور عکس و همینطور مطلب برای شما مردم اریایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما ایران تا چه اندازه(درصد) راه پیشرفت دارد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 8,619