loading...
موزیک و ویدیو و عکس های ایرانی
سروش بازدید : 1150 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم
ایوب قلعه و امین غلامیاری
ترجمه فارسی اهنگ شکست عشقی
هییی چشم ما روشن چه عجب جواب دادی/هر بار که قطع کردی انگار خراب دادی(فحش دادی)/چرا می ترسی یعنی به صدام شک داری/باید هم قطع کنی یادت رفته حق داری/جواب ما رو بده خوب قریبه نیست منم/شما وضهر مار خوب عتیقه کیه منم/ من برای تو خوب بودم این طور باهم بدنکن/حرف تمام نشده یه دقیقه وایسا قطع نکن/تو که هیچی ازم نگزاشتی/تو که مال این حرف ها نبودی بی خود امدی وسط/بد کردم همه جوره دلم به تو خوش بود/مشکلت قیافه بود یا ماشین مدل بالا/کسی که دل ودینتو برد یکی دوماه دیگه بادش می خوابه/اونی که من دیدم از تو بهترم زده می شه/می بینم اون روزهایی که روزگارت رقم میخوره/خیلی بدبختی ها حالم ازت به هم می خوره/ببخش!هرچی داغ تو دلم بود یک دفعه همشو پس دادم/یک لحظه عصبی شدم کنترلم از دست دادم/جای تو خالی چند وقتی حال و روزم خنده داره /عکس تو رو میبینم و گوشه نشین می شم/سی میبینتم میگه افسرده شدم/خودم هم نمی دونم غیر از بدی چی از تو دیدم/که هنوز هم یک دنیا خاطره است هر عکس تو من نمیتونم ترکت کنم کاملا بر عکس تو/چه قدر بهتگفتم ترکم نکن از این دل شکسته نرو گفتم من بی تو نمی تونم دق می کنم برات همدم نرو/هر کی هرچی بهت کرده بود همه اش رو به سرم اوردی تو می خواستی دیوونه ام کنی اخرش کار خودت رو کردی/دل من همین جوری یک عالمه غم داشت تو  این همه غم شکست عشقی که اونم به لطف تو بد جور اشکار شد /خودمان هستیم با معرفت بد جور دلم و شکستی /فکر می کنی جز تو کسی برای من نیست /نه خوب هست خودت هم می دونی دور و ور من مثل تو زیاده/فقط بگو از عشق این عاشق تو چی گذاشتی / کسی که به خاطرت تا مرز خودکشی هم رفت/چی بهت کرده بودم که این قدر عقده داشتی/اعتراف کن ببینم چند نفر جز من داشتی/صفا می کنی این روزها خیانت خوش نه/ثابت شد وجود تو پراز ایراد الکی /فایده نداره بلند نمیشه هرکسی که خودشو به خواب زده/به تو امیدی نیست خدای من هم بزرگه / حلالت می کنم هرچی این مجنون تو عذاب دادی /من حرفم تمام شد منونم که جواب دادی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رو می خوایم اهنگ هایی که جالب وزیبا هستند وهمین طور عکس و همینطور مطلب برای شما مردم اریایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما ایران تا چه اندازه(درصد) راه پیشرفت دارد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 8,630